Min dator strejkade så jag ritade,

Eftersom att min dator strejkade och vägrade starta från ca 14:00 till 20:50.
Så ritade jag lite.

Ja jag har redigerat bilderna så att dom är lodräta och inte står på högkant eftersom att står dom på högkant blir dom så stora i bloggen.


Denna påbörjade på skolan och avslutade medans datorn strejkade.
på denna bild är den inte klar.


på denna bild är den klar, dock tyckte jag fjädrarna var snyggare innan jag "skuggade dom"
Ritad med blyerts sedan suddat ut blyertsen och ritat med bläckpenna och jättesmal tuschpenna.
Framtida tatuering som jag velat rita i flera månader och äntligen gjort.


Dåligt fotad bild som jag försökte fixa till i photoshop.
Ritad med blyerts för att skissa och sedan "skuggad" osv med bläckpenna.



Ritad med blyerts på nästan ett helt A4 papper.
Är inte klar med denna, men även denna är en plan för en tatuering.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback