Tjena mittbenor

även om ni kanske inte har mittbena så är det just nu min hälsningsfras för jag inte kommer på något annat.
Idag har jag följt med mamma och hämtat syster från dagis sedan på affär och handlat mat.
Jag hittade gratis godis, en bil som hade mina initialer och röda bär som jag alltid åt som barn.
Mamma köpte dessutom ett par tights åt mig som jag kan ha i vinter om det blir kallt.
Dom är jättmysiga på insidan och om jag passade i tights och gillade att ha på mig det skulle jag ha det jämt.
Men jag är mer en jeansperson.
Dessutom har jag sett pappa polis, emil i lönneberga, och karlsson på taket idag.
Igår så såg jag kid svensk, och nästa film att se blir Hannah med H. Sen blir det antingen alla älskar Alice eller den osynlige.

Aja, hare bra tills vidare, delar med mig av en bild från instagram på gratisgodiset som jag hittade.


Kommentarer
Postat av: Mikka

Whaaat, mini-buenos? :o

Jag ska också se pappa polis :D Blev inspirerad.
Du borde se Hanna om du inte sett den (http://www.imdb.com/title/tt0993842/) ;) Har för mig att jag gillade den.

Hoppas du har en bra dag idag! ;3

2012-09-06 @ 10:50:22
URL: http://mikkka.blogg.se
Postat av: Mikka

(Sv:) Jaa, jag minns det. Men jag så den inte ordentligt och det var därför jag såg den hemma! :D
Nu minns jag! Hehe (a)

Svar: haha jag ser den nu med maja [:
Alexander Jäde

2012-09-07 @ 11:11:55
URL: http://mikkka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback