Nu är det fredag.

Vilket betyder att helgen börjar, normalt hade jag åkt till maja idag, men tyvärr blir det inte så för jag är pank och sjuk.
Så Maja och jag bestämde att det är smartast att vi ses på måndag, hur trist vi än tycker det är.
menmen, nästa helg får jag ju hela helgen med henne! <3
Just nu sitter jag i köket och äter mackor för att ta min medicin, sen ska jag lägga mig och sova.
Det blir ingen skola idag heller eftersom att jag har jättejobbig astma och har riktigt svårt att andas.
Så jag ska kurera mig idag och i helgen och gå i skolan nästa vecka istället.
Aja, nu ska jag återgå till mina mackor! oh yeah, våg micro har gått sönder.. kul..



Kommentarer
Postat av: ssssssssssssssssssssssssssss

hahah "TRASIG". kul. för att ni borde inte behöva ha en sån lapp, ni borde veta det redan liksom haha
men ändå KUUUL så what the heelllllll :D

Svar: haha men folk kanske glömmer det xD
Alexander Jäde

2012-09-14 @ 17:17:20
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se
Postat av: Mikka

Haha ååh lappen :D

Svar: haha ja ^^
Alexander Jäde

2012-09-15 @ 15:30:38
URL: http://mikkka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback