När jag var liten.

När jag och mina bröder var mindre brukade lämna lappar på köksbordet till oss som vi kunde läsa på morgonen.
Om lappen var till mig så stod det tex Lydia på ena sidan och så i själva meddelandet stod det ungefär såhär.
"Godmorgon gumman min! <3
Hoppas du har sovit gott och får en bra dag i skolan :)
vi ses senare idag. :)"
och så gjorde hon alltid två armar med händer och skrev kram i mitten.
Jag minns jätteväl hur spännande det var att se vad som skulle stå i "brevet" varje morgon.
Nu mera får jag sällan såna lappar av mamma, men hon skriver såna lappar åt min lillasyster Ruth.
Så jag kom på en världsbäst idé, eftersom hon gör så mycket för mig och min syskon så kan jag börja ge henne lappar på morgonen.
Hittils har hon fått två och kommer få en imorn, och den hon får imorn ser ut såhär.
(jag vet att den inte är jättesnygg, men det är ju tanken som räknas trots allt)





Kommentarer
Postat av: Mikka

Så jävla gulligt asså :D

Svar: Liiiite kanske XD
Alexander Jäde

2012-09-13 @ 20:30:59
URL: http://mikkka.blogg.se
Postat av: Mikka

Jätte^^

Svar: naah ^^
Alexander Jäde

2012-09-15 @ 15:31:12
URL: http://mikkka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback