Boktips.

En del böcker som jag har läst och som är en del av mina favoritböcker.
Listan för böcker jag har läst och äger är egentligen mycketmycketmyckeeet längre.
Men jag tänkte dela med mig av några boktips iaf! ^^
Iaf de jag kan komma på just nu, det finns garanterat fler böcker, men jag kan inte tänka så bra just nu.

Stephenie Meyer
Genom dina ögon
Om jag kunde drömma
När jag hör din röst
Ljudet av ditt hjärta
Så länge vi båda andas

Christa von Bernuth
Otro
Då blev du tyst

J.K Rowling
Harry Potter och de vises sten
Harry Potter och Hemligheternas kammare
Harry Potter och fången från Azkaban
Harry Potter och den flammande bägaren
Harry Potter och Fenixorden
Harry Potter och Halvblodsprinsen
Harry potter och dödsrelikerna

John Ajvide Lindqvist
Låt den rätte komma in
Hanteringen av odöda
Pappersväggar

Michelle Paver
Vargbröder
Vargbröder – Havets Fångar
Vargbröder – Demonernas port
Vargbröder – Jagad av klanera
Vargbröder – Ondskans schaman
Har tyvärr inte last sista som heter Vargbröder – Vålnadernas berg

Ninni Shulman
Flickan med snö i håret

Andreas Roman
Någon I din säng

Anita Shreve
Ljus över snö

Marie Hermanson
Värddjuret

Marianne Fredriksson
Älskade Barn

Carlton Stowers
Sista andetaget

Isabel allende
Odjurens stad
Den gyllene drakens rike
Pygméernas skog

Suzanne Collins
Hungerspelen
Fatta Eld
Revolt

Marianne Thamm
Tillbaka till livet : Alisons historia


Bilden är snabbt och slarvigt ihopklippt, men det är några av mina böcker iaf. (en liiiiten del av mina böcker)


Kommentarer
Postat av: milla_c86

Jag tror du skulle gilla Eragon-böckerna, av Christopher Paolini! Dom är bra! :D

Eragon
Den Äldste
Brisingr
Arvtagaren

Svar: Det tror jag också ^^ har bara inte tagit ork till att läsa dom :D
Alexander Jäde

2012-09-04 @ 12:40:55
URL: http://millac86.blogg.se
Postat av: sara

böcker är fan snygga!!! jag borde läsa mer!!!
du har inte läst nå stephen king va?

2012-09-05 @ 21:19:48
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback