Böcker

Följde med mamma och hämtade ruth och vi åkte förbi myrorna där jag fyndade (eller ja, mamma betalade) två böcker.
Christa von Bernuth - Inre säkerhet 
Jag har en annan bok med samma författare, och har läst två av hennes böcker.
Jag har läst Otro och jag äger Då blev du tyst.... och.. jag såg nu när jag kollade upp exakt vad boken hette att jag har även den jag nyss köpte...
eh.. ja.. okej.. så jag har två likadana böcker.. jaha, vad gör man nu då?

Aja, iaf, jag köpte även en annan bok som jag har läst förut på svenska och jag älskar den och har velat ha den jättelänge.
Stephenie Meyer - The host. På svenska heter den Genom dina ögon.
Jag verkligen älskar denna bok och när jag läste den på svenska ville jag bara läsa den flera gånger om.
Det är samma författare som till Twilightböckerna men The host är verkligen inte som twilightserien.


Kommentarer
Postat av: milla

Kanske jag lånar The Host av dig en vacker dag ;)

Svar: Ja det är bara att låna på! ^^
Alexander Jäde

2012-09-03 @ 17:36:05
URL: http://millac86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback