♥ 11 månader ♥

Jag kan inte riktigt förstå att det har gått 11 månader sedan jag blev tillsammans med världens finaste person.
Tiden har gått så fort, inte för att det egentligen är en dålig sak i detta sammanhang.
Fast lite dåligt är det för jag vill att varje stund ska vara för evigt.
Jag har hittat den personen jag vill dela mitt liv med, den personen som jag vill skapa en familj med.
Jag är så glad att jag får vara hennes, att hon är min.
Hon gör mig hel, hon gör så jag är hemma.
Jag älskar henne, jag älskar Maja av hela mitt hjärta och jag är förevigt hennes.


Kommentarer
Postat av: Mikka

Aww, grattis :]

Svar: tackar ^^
Alexander Jäde

2012-09-07 @ 11:10:30
URL: http://mikkka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback