15 saker ni kanske inte visste om mig.

1. jag älskar paprika, dock bara röd paprika, annars gillar jag det inte alls lika mycket.
2. jag ääälskar sallad (alltså sånt med tomat och gurka) med salt!
3. jag älskar grönsaker i överlad, sallad, gurka, osv, jag tycker det är galet gott!

4. om jag hade varit född som kille hade jag hetat Josef.
5. Innan jag föddes ville pappa att jag skulle heta Jasmine och mamma ville jag skulle heta Noomi,
sen läste mamma namnet Lydia i tidningen och så fick det bli Lydia
6. Jag äter antidepprisiva.
7. jag haaatar sprit! får kväljningar av bara smaken!
8. Tyska är ett av mina favoritspråk.
9. Jag vill ha barn när jag är vuxen och har velat ha barn sen jag var 4.
10. jag är inte överförtjust i att vara full och mår väldigt ofta dåligt när jag är full.
11. jag har haft tandställning som liten.
12. Jag är ofta sur på folk utan att jag vet varför
13. jag har gått 7an två gånger.
14. jag har haft över 44  djur, 30-32 råttor, 5 marsvin, 3 krabbor, 3 katter som bebis, sen en som är avlivad och Neo som vi har nu, och en hamster.
och en fågel som min bror hade, och min bror har en kattunge nu..

15. jag har migrän ganska ofta och har haft det sen jag var 11.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback