....text.....

att somna och sova har aldrig varit en av min starka sidor.
nu har jag legat i sängen i snart två timmar och trots att jag är dödstrött kan jag inte somna.
att sakna den jag älskar gör det inte lättare att somna...
jag saknar att höra hennes andetag, känna hennes lukt, känna värmen från hennes hud när jag håller om henne när hon sover.
jag saknar den tryggheten hon ger mig, den känslan av att jag är hemma.
hon är det enda som gör att jag kan somna och sova utan mediciner.
hon är det som gör mig avslappnad och lugn, även om jag inte tar adhdmediciner, sömnmediciner och alla andra mediciner så kan göra mig lugn, hon håller mig på plats på jorden.
jag är så lycklig för att jag får vara en del av hennes liv.
hon är det vackraste mest fantastiska som har hänt mig.
jag har inte ens kunnat drömma om att vara en del av någons liv som jag är del av hennes.
jag har aldrig kunnat drömma om att jag skulle 'tillhöra' någon såhär.
jag har aldrig vågat det, aldrig har jag vågat älska som jag älskar nu, aldrig har jag vågat släppa in någon såhär.
för ett år sedan var allt så nytt och jag var så nykär, nu när vi har varit tillsammans snart 13 månader ger hon mig fortfarande fjärilar i magen.
jag trodde inte att det var möjligt, jag antar att jag aldrig trott på kärlek.
men hon har gjort så jag tror på kärlek, jag tror på oss.
okej, jag kanske bara upprepar allt och gör så det bara blir svammel..
men det finns ingen som jag älskar som jag älskar Maja, ingen som.. det går inte ens att beskriva..
Hon är den rätta, hon är den enda.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback