ilska.

En av mina största drömmar är att få resa till London.
Och jag tänkte "ey jag kan ju resa med min flickvän och så kan vi ha en romatisk weekend om vi samlar ihop lite pengar så kan vi dra efter julj flyg kan väl inte kosta så mycket?!" kollade upp flyg och nej, det kosta inte så mycket.
Kollade lite hotell och det var inte så farligt om man bodde på billiga hotell eller till och med vandrarhem där man kunde ha eget rum.
Så jag skrollade ner lite och såg att man kunde kryssa i 'Teman/typer'
där stod det HBT-vänligt, klickade i rutan och GENAST fanns det va 6-8 hotell och alla kostar 2000+ per natt..

ska jag verkligen behöva boka speciella hotell bara för att jag älskar en annan kvinna?!
visst jag förstår att vissa inte gillar homosexualitet och sånt, MEN ATT BOKA SPECIELLA HOTELL?!
nu känner jag mig faktiskt kränkt.... jag känner mig som ett djur som måste boka speciella hotell för min sexuella läggning.

Okej jag accepterar det om det är så att hbt-vänligt betyder att personalen inte beter sig illa och inte har något emot hbt-personer.
men om det är så att de hotellen som inte är hbt-vänliga skulle kunna hindra mig och den jag älskar från att dela rum.. Då är jag förbannad.

jag känner mig som ett djur som någon ska ta med på sin semester och måste boka speciella hotell så djuret kan bo där..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback