say

Sitter hemma hos älsklingen, hon är uppe på övervåningen och pysslar typ.
Idag vaknade jag lite för sent men åkte sen till stan och mötte maja och gick sen till skolan.
efter skolan blev vi hämtade av majas mamma och åkte till strömpilen, för älsklingen skulle kolla lite kläder.

Igår var jag helt awesome typ... Eller njeah, men man måste beundra min spontanitet ibland.
Jag skulle plocka bort lite saker från sängen så jag kunde sitta och rita..
... Så började jag helt plötsligt började jag rensa bland massa kvitton och göra ett ställe där jag kunde ha alla kvitton,
Sen började jag plocka undan massa skräp från golvet vid sängen, och sedan städa i lådan i mitt sängbord,
och städa på mitt sängbord, och fixade med ett litet halsband, sen så sorterade jag foton.
Efter det gick jag runt i rummet och plockade skräp, sen fastnade jag i att sätta in de små hamstersaker
jag har i en liten hamsterbur jag har, sen så plockade jag med mer skräp och fixade ihop massa saker.
Efter det började jag sortera kläder av det jag kommer använta nu och det jag inte kommer ha för det börjar bli för varmt,
sorterade ut rent och smutsigt, sedan började jag vika kläder och lägga i högar.
Jag tror inte jag gjorde något mer efter det förutom att rita, sitta vid datorn, prata med maja i telefon innan jag skulle sova och packa ihop lite kläder i en väska,

Well, nu kan jag dela med mig av lite bilder från 12e mars
då jag stod hemma med mitt kamerastativ utanför ytterdörren och försökte fota jupiter och saturnus..













Kommentarer
Postat av: SimonJL :)

sv: Tack :)

2012-03-17 @ 19:27:36
URL: http://simonjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback