yepyep.



cambild.
klockan är sådär typ ca 4 på natten och jag har tänkt lägga mig och iaf försöka sova.
Jag saknar Maja så det gör ont, jag vill verkligen inte sova ensam.
har börjar sakna mina dreads ganska rejält också.
mitt hår har börjar bli långt sen jag tog ut dreadsen ser jag nu.
och jag har inte orkat fixa bilderna från tivolit än, jag ska göra det snart jag lovar.
Igår var jag iaf på stan med lillebror Simon och vi var på tivolit och sedan bjöd jag han på frasses
(klicka på namnet så kommer ni till hans blogg)
ja justeja, nu är det sommarlov, känns inte riktigt som det än men ja.
känns som det kom i tid iaf, för jag var riktigt skolless.
och grattis till alla som tagit studenten!
ah well, nu ska jag försöka sova typ, godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback