tjena världen

klockan är typ tio över tre på natten och jag ska alldeles snart sova.
Har fått hem min nya externa och håller på föra över lite saker till den och så fort det är klart ska jag sova.
Imorgon så ska min lillebror Simon konfimeras och har även fått reda på att han ska sjunga!
efter han konfirmation så kommer Maja hit eftersom att hon och jag ska följa med min farmor och farfar hem till dom.
vi ska vara där till onsdag typ, dock vet vi inte om det blir imorn eller om det blir söndag vi åker.
Farmor och farfar ska nämligen bestämma sig imorn om de åker imorn eller om det blir söndag.
wellwell, hur som helst ska det bli tokmysigt att åka ut till lycksele med Maja och få sitta och mysa med henne vid vattnet.
Vi kanske till och med får sova i husvagnen, vilken skulle var hur mysigt som helst eftersom jag vela sova i den i flera år men mina bröder har alltid tagit den platsen.
och så ska det bli asmysigt att vara hos farmor och farfar igen, jag har saknat dom som en galning!


okej ehm... idag så vaknade jag och maja vid 12 och jag dödade en massa myggor åt henne.
och så har vi ätit lunch, låg och kramades i sängen och var ledsna för jag skulle åka.
vi sa hejdå och var riktigt ledsna, jag gick en bit och insåg att jag hade glömt min longboard, så maja ska ta med den imorn.
När jag kommit till stan så ringde mamma och hon var på stan och köpte något så jag gick och mötte henne och sen tog vi bussen hem.
jag satt i solen i typ en timme och läste en bok, sen vare nå ungar på gården ruth lekte med som hade halvt vattenkrig.
Sen så var jag med och ja alltså.. dom hade ju vattenpistoler och självklart så blev jag ganska så blöt eftersom dom alla tre attackerade mig...
Efter det när ruth ätit popcorn och somnat åkte jag och mamma och hämtade ut min externa på obs, och vi mötte även farmor och farfar där! sen handlade vi lite mat och så åkte vi hem.
aja, nu ska väl sova typ eller snart.. iih nu ringde maja.. åh jag älskar henne, hennes röst, hela hon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback