just nu.

Hostar som en tok, äter glass, dricker cola, ser filmen soul surfer, saknar Maja, svettas som en gris för det är sjukt varmt ute, väntar på att klockan ska bli lite mer.
det är vad jag gör just nu! vid tre ska jag och jenny dra ner på stan och hon ska följa mig till banken.
Sedan ska vi dra och kolla på när studenterna och den som de går med går in till balen.
ja, egentligen kunde jag ju också varit en av dom som ska på balen, men jag valde att gå ett fjärde år i gymnasiet.
Lite trist och jobbigt känns det, men jag vet att det är för det bästa.
hur som helst så ska vi iaf försöka se Mikka och hennes bror och fota dom, hoppas även att jag kan se patrice och kanske någon annan jag känner! ^^
aja nu ska jag fortsätta se film, hare bra tills vidare
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback