just nu.



Sitter/ligger i sängen med mysskjortan som är alldeles för stor och galet ful typ.
Håret är fuktigt och uppsatt i en ful "hästsvans"
Jag och lillebror isidor skulle handla lite mjölk osv och ta ut ett paket på obs.
Vi gick till willys först och pantade eftersom han ville köpa powerking och jag med.
Sedan gick vi till obs, tog ut paketet, handlade mjölk, smör, knäckebröd, osv.
Isidor glömde paketet vi tagit ut vid kassorna och det kom vi på när
vi stod vid busshållplatsen så han sprang tillbaka och hämtade det.
Vi missade bussen på sekunderna pga det och han var dyngsur när han kom tillbaka.
Vi funderade ett tag på om vi skulle vänta i typ 25-30 minuter eller om vi skulle börja gå
och ta bussen från typ västra eller gå hela vägen hem. sååå vi började gå..
Tog bussen från västra och åkte hem, så när jag kom hem var hela jag dyngsur.

Ni förstår, det regnar ute, rätt mycket då och då, så det droppade från håret,
skorna var helt dyngsura, byxorna och tröjan likaså.
Så nu sitter jag här och myser i min skjorta.

Senare ska jag lägga upp bild på vad det var i paketet, höhö min mormor och min morfar stellan är rätt go faktiskt
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback