jahapp..

Eftersom att min underbara mobil har varit extra störd senaste tiden och stänger av sig så gott som hela tiden.
Så ansåg jag att det var dags att lämna in den på lagning eller något liknande.
Mobilen har stängt av sig och varit lite konstig sen jag köpte den men bara blivit värre och värre.
Så idag så åkte mamma och jag till stan en snabbis och lämnade in min mobil på lagning.
Det kan ta upp till en månad för mig att få tillbaka den ):

För övrigt är det ganska sjukt hur beroede man är av mobilen, även för småsaker.. ja iaf jag.
Direkt efter att jag hade lämnat in mobilen kom jag på att jag skulle ringa och fråga min fader
om jag kunde låna hans xperia x8 som han inte längre använder och Simon lånade då hans andra var på lagning.
Så sekunder efter att jag lämnat bort min mobil, satte jag ner handen i byxfickan för att ta upp den och ringa.
Jag insåg ju snabbt att det inte fanns någon där.. När jag satt i bilen skulle jag ta upp mobilen för att smsa.
Jag var på väg att ta upp mobilen minst 6 gånger på bara några minuter.
först då insåg jag hur ofta jag tar upp min mobil utan att göra något på den, bara för att ha något att göra med händerna.

aja, jag fick iaf låna pappas gamla sony ericsson så nu har jag denna mobil tills min är tillbaka från reparation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback