tjena mittbena!

Mamma har åkt till flygplatsen med Ruth, Isidor och Simon är på tåget till lycksele.
David är i vardagsrumet, Elias och Carro är kvar här hemma, vet inte hur länge dom är kvar är.
Maja ligger bredvid mig och sover, höhö hon är så söt när hon sover!
om ett tag ska vi gå till konsum sedan så blir det väl hem och mysa lite till nån film kanske, och sedan sova.

Två dåliga bilder på den dubbla regnbågen som var igår.




Två bilder på hur jag var klädd igår, och tre på hur jag var klädd idag.
höhö ja.. jag har haft kul med att redigera bilder. 
Jag kunde inte välja mellan svartvita och i färg, så jag satte ihop dom.. eh ja.. lite uttråkad kanske..





Kommentarer
Postat av: Mikka

EN dubbel, var det inte två? :o Nämen^^

Svar; Ja, håret börjar bli långt and I love it, samtidigt som det är sååå drygt, saknar när det va kort litegrann xD

Svar: MEH sluta retas ):
Det är asfint ju :D men jag förstår dig!
Alexander Jäde

2012-07-26 @ 06:58:49
URL: http://mikkka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback