Sitter i soffan

Just nu sitter jag i majas soffa, kollar på kläder på internet och önskar att jag var rik.
Önskar att jag kunde beställa kläder, bränna pengar på kläder och annat.
uuh är så mycket som jag vill ha, så många klädesplagg.. vill lixom utöka min "garderob".
Vill kunna klä mig sådär som jag alltid velat, sådär som jag tycker är så snyggt och känner mig som jag i.
Fast för att det ska vara möjligt skulle min kroppsstorlek behöva bli ganska mycket mindre.
Men någonstans borde man ju kunna börja? lixom.. klä sig lite så iaf.
ja som sagt, man skulle ju vara rik ibland, eller kunna ladda ner kläder som man kan ladda ner film.

Jag tänker inte lägga upp bilder på de kläder jag skulle vilja ha för det skulle bli för många bilder.
Men tshirtar, långärmade tshirtar, sweatshirts, byxor, skor, linnnen..
ja allt egentligen, vill kunna utöka och byta ut och klä mig som jag vill..
Nä nu ska jag sluta skriva om detta innan jag faktiskt blir ledsen över det!
hare bra tills vidare!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback