hej världen.

gammbild på mig från 2008.
Jag vet faktiskt inte vem som tagit den, antingen Sara, Yasmine eller Jenny L.
(jag vet inte om jenny har blogg så kan inte länka.)



hur som helst, jag sitter i min säng, och har varit ute och smått handlat med moder och så har jag köpt en sak jag länge velat ha.
En sak som jag länge planerat köpa men det har aldrig blivit av, men nu blev det av!
Jag försöker se saker positivt idag, försöker se livet från den bra sidan,
det är svårt för i bakhuvuder kommer negativa saker upp hela tiden.
Men jag försöker så gott jag kan! och det går rätt så bra.

Så trots att jag är så trött och saknar min flickvän så har jag köpt en efterlängtad sak.
Det är soligt och bra väder, jag har lekt med en sötsötsötsöt liten pojke idag.
Dagen kunde vara värre!

Förresten, jag har märkt att min blogg bara är uppdateringar med foton om jag inte har tråkigt och bloggar då.
Är det något ni stör er på? ska jag ladda upp mindre foton? mer foton? skriva mer?
Vad vill ni att jag ska blogga om? tala om vad du tycker! vem vet, får jag inten respons kanske jag slutar blogga (;

Näh, nu så ska jag lyssna på musik och städa undan lite i mitt rum, sen så ska ni få se vad jag har köpt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback