Hej alla ni som sitter och läser framför dator, mobil, ipad osv.

Maja och jag sov inget inatt så vi har fått en hel del gjort idag.
Först så åkte vi med bussen till willys vid halv nio, och på willys handlade vi mat.
bla så att jag har laga lasagne och även så jag kan göra kycklingfilér och potatisgratäng.
Sedan kom vi hem och tog det lugnt ett tag och jag stoppade in kläder i tvättmaskinen och startade den.
Sedan insåg vi att vi var tvungen att åka till obs (coop forum) för att köpa kattmat och lite annat.
Så då satte vi oss i en buss för tredje gången innan klockan ens hade hunnit bli 12.
Efter att vi hade varit på obs (coop forum) så mötte vi Majas familjen kortis.
efter det så åkte vi buss igen för 4 gången idag.....
När vi kommit hem igen så tömde jag tvättmaskinen och stoppade in mer tvätt.
Hängde upp kläderna på tork och nu så har även andra maskinen blivit klar så de kläderna är också upphängda.
just nu ligger sötnosen bredvid mig och sover, snart så ska jag ta och göra lasagne.
Sen blir det väl att äta middag och kanske bada sen :)

Jag delar med mig av några instagrambilder eftersom att jag faktiskt inte har några andra bilder att dela med mig av.
Bilderna är från olika dagar, den första är fotad den 15/7, alltså tio dagar sedan.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback