tjenamors!

Nu är det fredag egentligenför att klockan är 00.20.
Men vi kan låtsas att det är torsdag.
Nu ska jag ut och röka min sista cigg på typ ett bra antal timmar,
för imorn ska jag ta blodprov och jag måste fasta innan.
Jensan följer mig till sjukhuset <3 och det är jag jättetacksam för!
sedan åker jag in till stan och möter älsklingen <3
och sedan går vi till skolan och har SO, åh eva-lena och "move of the week"
Nä nu ska jag på toa, sen ringa Maja, som jag förövrigt saknar så otroligt mycket att jag går i bitar!

ni får se en bild från igåååår på mig och världens finaste <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Fredagen den 13:e... Oooooh

2012-01-13 @ 08:22:27
URL: http://millac86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback