Lista.

Tänkte göra denna lista, så ni vet!


Dag 01. –
Fula vanor .
Dag 02. – Om mig + en ny bild på mig.
Dag 03. – Mina misstag.
Dag 04. – Min favoritlåt.
Dag 05. – I min handväska.
Dag 06. – Mina drömmar.
Dag 07. – Mitt favoritminne.
Dag 08. – Detta ångrar jag.
Dag 09. – Den frisyr jag trivs bäst i.
Dag 10. – Det här upprör mig.
Dag 11. – Det här får mig att må bättre.
Dag 12. – Det här får mig att gråta.
Dag 13. – Min favoritplats.
Dag 14. – Det här saknar jag.
Dag 15. – Min pojk/flickvän.
Dag 16. – En resa jag minns
Dag 17. – Något jag vill lära mig.
Dag 18. – Min önskelista.
Dag 19. – Favoritmotto + 8 fakta.
Dag 20. – Mina rädslor + Mina styrkor.
Dag 21. – En bild på mig och en vän.
Dag 22. – Något jag ska göra innan jag dör
Dag 23. – Om jag hade en dag kvar att leva skulle jag göra detta.
Dag 24. – Något jag önskar att jag gjorde mer.
Dag 25. – Något jag ser fram emot.
Dag 26. – 5 sätt att vinna mitt hjärta.
Dag 27. – Om jag vann en miljon.
Dag 28. – Något som är väldigt viktigt för mig.
Dag 29. – Mina passioner.
Dag 30. – Min bästa vän.
Dag 31. – Den här månaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback