Jag behöver någon som du.

nämen tjenare!
Sitter i min säng som är helt utan lakan osv, för det är nämligen så att jag tvättar så gott som alla mina kläder och alla mina lakan osv.
Jag var nyss ute och hänge upp de två första maskinerna med tvätt i torkskåpet..
Och så stod jag och tvättade tjocksockar för hand och när jag står där i lugn och ro med en hörlur i örat och lyssnar på musik slockar lampan och skunden efteråt lyckas jag välta något på "diskbänken" utan att jag märkte det, så det lät pang löjligt högt och jag blev såklart äckligt rädd och stod stilla jättelänge innan jag vågare röra på mig för att få den dumma lampan att tända sig.
Det är så kul när dom har rörelsesaken till lampan så om man står och hänger upp kläder så når den inte till en.
wellwell, lite äventyr ska man ju ha i livet..
Sitter iaf och ser never ending story 3 och den är jätteful falcor och stenvarelserna osv är jättefula och rösterna ):

Just nu saknar jag Maja så mycket så jag bryter ihop.
seriöst.. jag .. åh ):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback