Dag 15. – Min pojk/flickvän



Min flickvän heter Maja Norberg och är född 25 september 1994.
Hon är det finaste som finns och jag älskar henne av hela mitt hjärta.
Hon gör mig levande och lycklig. Jag älskar hennes spontana kommentarer, och när hon smådansar.
Hennes leende och röst, hennes skratt, hennes ögon, hennes envishet,hennes skrattgropar, hennes styrkor och hennes svagheter, jag älskar hennes hud och hennes läppar, jag älskar hur hennes hand känns i min, hur hon ser på mig.
Jag älskar när hon sjunger, hur hon pratar i sömnen och snarkar, hennes andetag, att hon mummlar innan hon somnar,  jag älskar allt med henne.
Hon gör mig hel, hon håller mig stående, hon får mig att vilja leva.
Jag har ärligt aldrig älskar någon så mycket som jag älskar Maja, och varje gång jag ser på henne så älskar jag henne bara mer och mer.
Jag känner mig äntligen trygg, jag är äntligen helt mig själv, jag älskar någon som är perfekt för mig och jag behöver inte låtsas eller tvinga fram ett leende.
Hon är perfekt i mina ögon och jag älskar henne så mycket att ord aldrig kommer räcka till <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback