Dag 02. – Om mig + en ny bild på mig.

Jag är 18 år, Bor i umeå hemma hos min mamma med hennes man och en av mina bröder och min ena syster.
Min två andra bröder bor två veckor här och två veckor hos pappa. Och så har jag en till syster också, som bor hos pappa hela tiden.
Jag går tredje året på midgårdsskolan i Umeå, klassen jag går i heter Priv och är inriktad på kultur och media.
För de som inte vet vad priv är så står Priv för Programinriktat Individuellt program. Man får typ mer tid att klara av ämnen,
så man kan gå fyra år om man vill. Man får läsa alla ämnen som ingår i medieprogrammet tex foto, digitalt skapande,
musik mm. Man kan även ha andra val tex, psykologi, språk och massa annat.
Och så har man minst två veckor praktik per läsår.

Jag är tillsammans med världens finaste som heter Maja Norberg. Vi blev tillsammans den 7 oktober 2011 och hon gör mig så galet lycklig, hon är ljuset i mitt liv. Jag har aldrig älskat någon så mycket som jag älskar henne.

Jag älskar att fota, filma, läsa, skriva, teckna, skapa. Jag älskar musik och älskar att skapa musik, trotts att jag inte är bra på det,
men övning ger färdighet. Jag älskar att vara med barn och djur. Jag älskar att lära mig nya saker, bara det är något jag är intresserad av.
Jag har stora sömnproblem,Jag har ADHD och även andra problem som gör att jag får gå på olika möten ganska ofta.
Jag röker, går i skolan, är med min flickvän, sitter på internet och nördar, ritar, eh.. ja jag gör inte så mycket.

jag älskar att gå på koncerter och andra events trots att jag är skiträdd för det. Jag älskar småstäder men också stora städer, det beror så mycket på.
Jag vet inte säkert vad jag vill bli som vuxen, men jag har fo rtfarande lite tid på mig att bestämma mig.
ja.. nu kan jag inte riktigt komma på något mer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback