men ja... hej..

Sitter i Majas soffa och vi ska snart dra oss till Ica och köpa något till ikväll.
Egentligen skulle vi åkt till Skellefteå i helgen men det blev inte så och bussen vi skulle ta till skolan kom aldrig så det blev inte skola idag.
Igår var det bad med klassen och jag var ju med, det var faktiskt skönt och roligt, dock var det inte lika kul att gå till badhuset och det var inte kul att få sendrag eller nåt i foten... för övrigt har jag ont på samma ställe i foten idag också. Well, smärtan varar ju inte för evigt!

Har virkat in dreadsen igen [: fast inte hela håret än, jag fick för ont i armar och fingrar och blev för trött och det räckte inte riktigt, fattas typ.. några dreads, men jag har så jag kan fixa det så jag ska göra det när jag orkar..
och jag har ingen aning om vad jag ska skriva.. så hejdå!

ni får en se en mobilbild tagen idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback