Dag 31 - Den här månaden.

Juste ja, jag skulle ju skriva om "den här månaden" för typ tre dagar sedan.
ehm.. jag ska bara lyckas komma på vad jag ska skriva också..
Alltså det har ju inte gått hela februari än och jag började med den här listan ungefär i mitten av januari.
Men.. ja i februari har jag inte gjort så mycket, varit med älsklingen såklart, fixat förlängningar på Sophias dreads, varit i skolan, fikat med min mormor, ehm.. ja alltså jag har inte gjort så mycket.
Detsamma gäller för Januari... haha men ja..

jag får väl helt enkelt försöka uppdatera mer och göra min blogg lite mer intressant..
Några tips på vad jag kan lägga upp i bloggen? vad vill ni se? :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback