aslkdfh

idag (igår) har jag varit i skolan, varit med Maja på djurmagazinet, sagt hejdå till maja, tagit bussen hem, hämtat Ruth, varit barnvakt åt ruth, städat undan lite i mitt rum, fixat med Sophias dreadsförlängingar, städat en råttbur, för nu pallar jag inte städa andra.
Nu ska jag packa, och sedan sova för jag är dödligt trött och har äckligt ont i huvudet..
Jag kan faktiskt ta och dela med mig av bilder från några dagar nån gång sen.
Och även dela med mig av två saker som hag flyttat till mig som har varit väldigt efterlängtade i några år nu!
Ni kan få se det imorn typ.. när jag är på skolan eller något..
för nu ska jag faktiskt packa, eftersom att jag ska spendera helgen med Maja och hennes familj hos Majas mormor.
såå hare bra!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback