Idag

Idag vid 11 tog jag och min bror Simon bussen ner till stan för att leta lite kläder.
Jag hittade två tröjor på dressman som jag köpte, och tre par kalsonger.
Här är bild på tröjorna.



När vi kommit hem var det dags att fira jul här hemma.
Så vi åt julmiddag, och efter ett tag öppnades paket.
Så nu kan jag skriva ut vad jag fått under julen, och jag måste säga att denna jul har jag fått mer saker än på flera år.
Och dessutom flera saker som jag verkligen velat ha.

Presentkort på 500kr som funkar i 100 olika butiker i umeå c. (från farmor, farfar, pappa och eva)
350 kr kontant. (från farmor, farfar och gammelfarmor Ruth)
En visdomsbok ( från farmor och farfar)
Handledsvärmare (gammelfarmor Ruth)
Ett litet foto på Celina (från Celina)
En sån där pin man sätter på kläder (från Celina)
En stickad kofta (från Maria, Anders och Matteus)
Tjocksockar (från Maria, Anders och Matteus)
En tavelduk (Från My)
Ett snöglobshjärta man kan sätta in ett foto i (från min underbara flickvän Maja)
Guild Wars 2 (från min underbara flickvän Maja)
Hårwax och en kam (från Simon)
Cernitlera (Från Mamma)
The sims 3 + djurliv (Från Mamma)


Presentkorten använde jag till att köpa kläderna idag [: tehe.

Aja nu ska jag packa färdigt, för imorgon ska jag och älsklingen hem till hennes pappa
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback