Hejsan världen,

Idag har jag och mamma varit och sett filmen Hobbit.
Den var faktiskt riktigt bra, lite seg kanske, och kändes lite lång eftersom sista timmen höll jag på kissa på mig.
Men den är iaf sevärd!
Bild från google.



Inatt ska Simon sova i mitt rum eftersom att imorgon så fort vi vaknar så ska vi ta bussen ner till stan och shoppa.
Eller ja, vi ska kolla i lite affärer och köpa lite saker. Sedan ska vi hem och fira mini-jul här hemma med mamma.
På fredag ska jag och älsklingen hem till hennes pappa över helgen.
Jag uppdaterar mer senare osv. hare bra tills vidare!
 
Kommentarer
Postat av: Camilla

Tror alldeles säkert att den är tokbra, men jag kan verkligen inte förstå varför en så kort bok ska/kan bli tre (!) filmer! :/

Svar: jag förstår knappt hur dom fick den till tre timmar! men det kanske förklarar varför den var så seg >.<
Alexander Jäde

2012-12-26 @ 22:43:37
URL: http://millac86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback