Mikka svarade och gav mig tips på vad jag kan blogga om.



jo jag kan börja skriva vad jag gör om dagarna.
jag kanske inte kan blogga varje dag om vad som händer och ska hända eftersom vissa dagar gör jag inget.
Men då jag gör saker så kan jag ju skriva om det .
Hur menar du med idéer jag har, filosofera och vad jag tycker om saker? Du får gäärna förklara det för mig så jag vet.
Bilder lägger jag upp då jag har tagit några, men kan försöka bli bättre på det.
Jag kan ju börja berätta om resor, och minnen och sådant, är det vad du menar?
Tack för tipsen mikka!! :D
Kommentarer
Postat av: Mikka

Men typ, när du inte gjort något kan du ju ba typ filosofera xD
Typ varför är himlen blå? Och sen se vart det leder ;) Kanske inte exakt det exemplet men :P
...
Och vad du tycker om saker, typ om du gjort lr sett nåt och ba "det här va roligt" xD Så kan du berätta om det och kanske varför? Dunno :)
Och typ dina ideér, vet inte riktigt, ba om du har någon rolig idé lr så som du vill dela med dig av.
..
Och ja resor och minnen är också kul ;D
...
Vad jag tycker mer är att du ska skriva långa inlägg ibland ;D Med typ mycket text, för tycker om att läsa det.
..
(och självklart behöver du inte göra allt detta men xD)
..
Viktigast är ju att skriva vad man känner för :D

2012-08-28 @ 19:20:51
URL: http://mikkka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback