Hej och jag är sämst på att uppdatera

Well.. jag är sämst på att uppdatera.
men i fredags åkte min moder in till sjukhuset tillsammans med min lillasyster som var riktigt dålig pga magsjuka.
De kom hem igår och vilken tid vet jag inte eftersom jag låg och sov.
Men igår träffade jag min älskling ett litet tag, hon lämnade Lillfisen här eftersom jag ska ta hand om honom veckan dom hennes familj är i spanien.
Jag fick träffa min älskling ett litet tag och hålla om henne och säga hejdå till henne halvt.
Nu är älsklingen i barcelona och jag saknar henne som en galning, men vi ses snart igen <3

här är tre bilder på min inneboende för en vecka!






Måste även säga att det är ganska magisk hur ljudet från när lillfisen springer i hjulet kan göra mig lugnt.
Vanligtvis stör jag mig väldigt mycket på ljud under natten, speciellt då jag sover hemma.
Men inatt så lugnade det mig väldigt mycket, kanske är just eftersom jag är van att höra det hos Maja.

IIIIIIIIIIIIIH MAJA LOGGADE IN PÅ MSN!
hejdå nu ska jag skriva med min älskling som är i spanien!

Kommentarer
Postat av: Mikka

Hamsteeeeeeeer :D



Sv: Jag såg ju helt weird ut (a)

2012-04-03 @ 15:04:41
URL: http://mikkka.blogg.se/
Postat av: Robin Columbus

OOOOHH MY GOD, OH MY GOD!!!

JAG VILL HA HAMSTEEEER!!! <3<3

2012-04-04 @ 18:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback