nej.. orka

ALLTSÅ...
Jag tvättade kläder inatt, och mikka hängde med mig när de skulle torka.
Okej vi satt ute i typ nästan två timar innan jag började tvätta också.
Jag var så trött att jag höll på somna hela tiden!
Så när en timme hade gått och jag tänkte att kläderna var torra, men nej det var dom inte.
Så såg jag att det var väldigt låg grad på torkskåpet..
Så jag höjde graderna och tänkte att det får väl torka i 45 minuter till.
mikka hjälpte mig att vara vaken och när vi skulle gå ut igen så var dom fortfarande lika blöta.
Torkskåpet fungerar alltså inte..
Och vid det laget var jag alldeles FÖR trött för att ens orka torka några kläder i torktumlare..
Så jag  har nu hängt upp kläderna i mitt rum..
Assnyggt äre.. eller inte..
nu kan få bilder senare..
För nu ska jag sova.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback