allt som du vet, men inte vill förstå.

oj bloggen har hamnat åt sidan de senaste dagarna, jag vet inte varför egentligen.
MEN, det har varit skola i 8 dagar, och jag har varit där alla 8.
Visserligen kommit sent tre av de dagarna, men ändå!
Just nu sitter jag i min säng och ritar, ser film, dricker powerking och tänker.
Eller ja, nu ser jag inte film.. nu lyssnar jag på en låt.
En låt som får mig att tänka, tänka på allt och inget.

OH.. kom nyss på att jag måste ta mig till willys innan skolan börjar eftersom jag behöver köpa cigg.
annars blir inte skoldagen så rolig..
wellwell, har tagit en del snygga bilder inatt.. ni ska bara se himlen på bilderna!
Ni får se dom när jag väl orkar ladda in dom från kameran.
ah well, nu ska jag återgå till filmen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback