ibland så ja.

Okej såå nu är jag hemma från Maja.
Eller var det för flera timmar sedan men jaja.
Träffade Jensan och Tony på bussen hem och då följde jag med hem till Tony och träffade deras katter.
altsåkdsflhfl jag ska sno deras katter.. bara så du vet jenny, jag ska sno era katter.
wweeell..
Det känns jättetomt utan Maja, typ.. åh.. lakjslkjfdäj ):
Just nu sitter jag i sängen (som jag typ jääämt gör) och funderar på om jag ska orka göra en ny header eller inte.
Och såå ska jag typ orka fixa mina dreads... meen jag är lat, som vanligt...
Och Maja är så charmig så jag dör, och råttbrudarna tuggar fan på aaaaaaaallt, det stör mig så mycket att jag öaksdlöfhölkhaölhsd!!!
ah well ska väl orka göra en ny header då...
fast har inte bytt sen typ.. januari eller nåt... så kommer kännas konstigt
Kommentarer
Postat av: Jens

Feeetglöm, dom är mina!! och Tonys då men glöm att du snor dom :] du får ba komma hit ofta (A)

2011-10-31 @ 23:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback