okej så lite mer riktigt blogginlägg nurå..

iiiidag har jag vaknat försent.
Klev upp och gick ut till bussen på mindre än tio minuter.
Mötte udda nog mikka på busshållplatsen.
var i skolan och vara aströöööttt.
Jag, mikka och maja gick till stan och stod alla tre på Majas busshållplats ett tag.
Sen drog mikka för hon skulle hem och eeeeta.
Jag var med maja tills hennes buss skulle åka och då blev jag sad.
Sen tog jag bussen hem och klev av på konsum och köpte kakor.
Jag mötte jensan på vägen hem.
och när jag kom hem kela jag med råttorna liite och gjorde annat.
sen mådde jag illa i flera timmar.
Sen tvinga mor mig att äta.. elelr ja hon fick mig att äta.
oooch jag har typ inte gjort något idag egentligen... som vanligt..
Fast igår städa jag rummet och tvättade alla kläder.. duktig var jag.
jag har dessutom lite mer än 60 bilder jag skulle kunna dela med mig av om jag orkade.. xD
MEN harebra!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback