något sådant

okej jag kan väl skriva något här bara för att jag har typ tre timmar att slå ihjäl.
Första natten på typ två veckor utan mardrömmar... fick sova 7 timmar <3
Seriöst.. så äckligt skönt.

Tjejerna (råttorna) dödar mig snart...
Dom tuggar på gallret så jag blir galen, även om dom precis har varit ute och sprungit i timmar och jag har aktiverat dom psykiskt också så tuggar dom ändå på gallret!
pojkarna gör det också, men bara då dom vill ut. tjejerna gör mig ärligt galen ><

och jag har ont i kroppen efter idrottslektionen igår.
det var faktiskt kul, jag trodde det skulle vara astrist men oj så det var kul.
och ey Magda, Patrice, Mikka och jag ägde ut killarna!! haha åh..
jag har typ träniningsvärk idag... tror jag, jag har iaf ont i höftbenet.. bäckenbenet.. ja vad det än heter!
men så går det om man kastar sig på golvet några gånger.

Måååste bara skriva två saker;
Jenny, Jag älskar dig.
Mikka, jag älskar dig.
Okej så.. bra..

jaha det där var någon minut av mitt liv..
ah well, får ta och se fullt hus...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback