djfdkfjjjakka HEHEHE sDngfkgj ÅH random..

Dumdumdumduuum..
Sitter i skolan, hostar, har svårt att andas och väntar på att Maja ska kolla till skolan.
Mikka sitter framför mig och typ.. sjunger eller nåt.
Helgen har gått åt att göra dreads på Sophia och mitt pekfinger är typ dött..
Har aaaaaasont i det, för jag lyckats sticka in virknålen typ tre gånger på samma ställe och två precis bredvid.
När jag säger sticka in så menar jag så pass att den fastnar, det gör sviiinit ont.
Nuuu lyssnar vi på Erasure - Always.
HAHAHa åh dör, seriöst...
OCH jag har seriöst inget att skriva typ, för jag sov typ en timme inatt.. eller nåt.
Jag tror vi har svenska.. OOOOCH nu ska jag gå ut och möta Maja!!
Kommentarer
Postat av: Mikka

Komma*

2011-10-26 @ 18:34:10
URL: http://mikkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback