så långt.

mina ögon svider.
har jättestor lust att sova.
Men vill förbannat gärna hålla mig vaken.
För jag vill filma i dagsljus.
och lixom, jag kommer aldrig ut.
skolan är för svår....
inte arbetet i skolan, men att ta mig dit på egen hand.
att leva utanför min grotta.

Min kamera är så underbar just nu.
för att filma, att äntligen filma som jag velat i flera år, det gör mig glad.

Boken som jag fick från Nina Simm gör mig varm inombords.
För det är ett meddelande från författaren i den, och hon ritade en teckning åt mig.
Författaren till boken har ritat och skrivit något till mig.
Det gör mig varm imornbords.
Jag vill kunna göra det till en människa någon dag,
kunna ge något så litet som gör en annan människa så glad.

Jag vill ha sommar, och regn..
Vill känna regnet på ansiktet, på armarna.
Jag vill hoppa i vattenpölar.

Burn... det står en iskall burn bredvid mig just nu.
Och jag vill så gärna dricka den.
Men samtidigt vill jag förbannat gärna sova.
så jag ska sova några timmar iaf.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback