i need you here

G Tom Mac – Cry Little Sister - Original Lost Boys Film Version
G Tom Mac – Cry Little Sister - 2008 Caveclub Video Mix Lost Boys The Tribe
älskar låten, har gjort det i evigheter, så lyssna på den. olika varianter av den typ.


De senaste dagarna funkar inte för mig.
funkar fortfarande inte.
allt gör löjligt ont och jag vill inget alls.
försöker spela ett spel utanför huset, för jag är rädd för att bryta ihop hela tiden.
Ser filmer konstant för att försvinna in i en annan värld, så fort en film är slut börjar jag tänka och då gör allt ondare.
Jag har sett fler filmer de senaste dagarna än jag gjort på evigheter, ändå vet kag knappt vad för filmer jag har sett.
nu ser jag iaf "Lost boys: the thirst" det är tredje lostboys filmen jag ser.
jag också sett alla tre "den lilla sjöjungfrun" filmerna.
och "final destination 3", "Devil", "aquamarine", och "blood: the last vampire"
vet inte om det är fler. kan mycket väl vara det.

det är alltså.. 10 filmer... .
oj... borde sluta se film... om vi säger att en film är 1½ timme.
så... det är 90 minuter, 90 minuter gånger 10? blir det rätt då?
det blir 900 minuter.. och det delat på.. 60.
blir 15
alltså 15 timmar. kan det stämma?
det kan det nog.

Edit: räknade fel först så det ska inte stå 1170 det ska stå 900.
så ändrar det nu.

ahja, nu ska jag fortsätta med filmen, börjar känna för mycket igen.
Kommentarer
Postat av: Jessica

hehe du hade ju iofs bara behövt ta 1,5 x 10 = 15 ;D Men ibland tänker man komplicerat :D

2011-03-29 @ 17:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback