Exit


Hade tråkigt inatt, så ritade en snabb bild, utan detaljer och så.
Ser värre ut irl.
Men ja.


Idag mådde jag bra några timmar faktiskt..
riktigt löjligt bra.
Tror det kan bero på att jag grät till en film, och grät för massa annat samtidigt också.
Solen har värmt jätte mycket idag.
Jag har gått ute i bara kalsonger, jeans, huvtröja och skor och faktiskt varit galet varm.

Nu är det inte lika bra.
men i alla fall.

Jag har ritat annu en bild också, den blev riktigt dålig, men har inte fotat den än.
Får göra det imorn eller något.

Jag har fått Kalle att leva, men han vill verkligen inte fota inomhus om det inte är jätteljust inne.
Han är ganska störd.
Hoppas på att få en kamera om en vecka när jag blir 18.

Jag vill skriva något, skriva känslor, men vet inte hur.
Och ja.

Kommentarer
Postat av: Mikka

Asfin ju :D

2011-03-12 @ 21:56:52
URL: http://mikkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback