come on and get it baby.

7 timmar och 14 minuer tills jag är arton, eller ja, då är det 00.00 och jag kommer nog få några grattis iaf.
20 timmar och två minuter kvar tills det är exakt 18 år sedan jag föddes.
nu är det ju mindre, blir mindre för varje bokstav jag skriver.

Det där med 20 timmar gjorde mig lite trygg.
Jag är rädd för att fylla år, och varför vet jag inte, jag bara är det.
känns skönt att bli 18, men läskigt.

21 timmar och 12 minuter tills det är dags för folk att komma in i huset.
Det ska vara massa vuxna här, och jens, mikka och så mina syskon såklart.
Vet inte om kusinerna kommer. Vet inte änns vilka som kommer.
Hur som helst lär jag nog få mer den här födelsedagen än vad jag har fått de senaste åren.

Och jag har varit duktig idag, har städat rummet, och damsugar.
rengjort hos grisar och råttor.

Och jag saknar sommaren, saknar att skejta.
Saknar allt med sommaren.
men snart är detn här.

"Crazy, lets do something, maybe."

Jag är lite kär i mitt rum just nu, Har en gitarr som hänger på min vägg.
Och jag har velat ha det sen jag var pytteliten.
Bitvis av mitt rum är så underbart så jag bara vill ligga och titta på det för resten av min tid i detta hus.
Men det skule vara konstigt, och jag skulle inte kunna sitta stilla så länge.

Så fort som jag ser min älskade, tunga, klumpiga, högljudda, vackra skateboard så saknar jag sommaren mer och mer.
Och inser hur mycket jag verkligen ska spara till en longboard, för det skulle vara en dröm.
En systemkamera som kan filma, en longboard, sommar, människor.
åh.. så vill jag leva, och med mina älskade gnagare såklart.

Okej, nu har jag varit borta från i typ 45 minuter.
bra.. jag kan det här med att sitta stilla.. eller inte.

Jag är sämst på att blogga nu för tiden.
men så är livet, dessutom blir det lite rörigt när jag gör det.
Allt blir lite huller om buller och spontant.
Jag ska försöka vara duktigare på att blogga.
Får väl skriva något imorn när jag vaknar om jag hinner, eller när alla som ska komma har gått hem.

kul att det är min födelsedags"fest" (för det är ingen fest, mest bara vänner och familj, fika och sånt) och jag inte vet vilka som kommer, jag vet en del, men kan inte komma på alla i huvudet, det är toppen.......
ah well.. Bye
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback