18 nurå

Haft en bra dag ändå..
helt slut, förkyld som tusan men glad ändå!

har fått:
fick
Kameraväska,
nikon D3100 (bara kartongen på bilden)
duschcreame,
tjocksockar,
Matta,
"torgvantar" (fingerlösa vantar)
Munkar
Två paket riskakor.
En bukett tulpaner (inte på bilden)
En "bukett" med nå blommor som liknar blåklockor (inte på bilden)
En bukett med rosor och nå annat (inte på bilden)
150 kr
200 kr
En teckning av celina
Hörlurar (inte på bilden)
kamerastativ (inte på bilden)
CDskiva med bildspel
massa grattiskort
En muggsak
Ciggpaket.
eh, hoppas jag fått med allt nu.





I alla fall så var det trevligt att bli 18, och jag skulle gärna bli det fler gånger!
Och jag har sagt och skrivit tack så mycket att jag är väldigt less på det ordet.
Kommentarer
Postat av: milla_c86

Grattis igen! Vilken härlig dag du verkar ha haft :D

Pjuh... Om man ändå kunde vara 18 igen... Så grymt kul jag hade då :D

2011-03-20 @ 20:19:25
URL: http://millac86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback