Watch the rain.

Det är chockerande hur mycket jag älskar scenen i dread när Jackson tänder en cigg och man ser hur mycket han har längtat efter den.
Första gången jag så dread så hade jag planer på att sluta röka.
jag försökte sluta.
så när jag såg den scenen höll jag på dö av röksug..
jag nästan skrek, för jag saknade den känslan.
känslan efter att ta första blosset när man inte har rökt på länge..
nu känner jag nästan så.. men inte med cigg.
jag spricker nästan för jag vill ha en burn, skriker, kastar mig snart i snön.
Vill bara ha en burn, ha flera..
att dom aldrig ska ta slut.
och ja, jag vet att jag är beroende.


jag vill ha sommar, sitta ute på natten.
Lyssna på regnet.
bara känna regnet i håret.
Sitta på en brygga, hoppa ner i en sjö.
sitta vid en lägereld.
Skejta, springa, ligga i gräset.
damn... jag vill ha sommar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback