Två grisar från mars.



Såhär bor mina grisar.
Jag har ändrat lite med "hagen" så det är LITE större nu.
Men jag vill jättegärna att som ska ha större yta, men har ingen aning om hur jag ska fixa det.
har inge mer galler..
Eller jo.. litelite i råttburen..
Funderar på att ta det, och fixa bättre hyllplan åt mina små "stora" råttor.
för det känns lite trist att dom inte har jättestor yta.
Jag kan inte ha dom lösa på golvet än, för Ollie är så liten och jag har inte fixat med sladdar än.
Men råttorna får ju springa lösa, så jag vill ge grisarna samma möjlighet.
Dom får springa ut och in så mycket som det är möjligt, vilket blir ungefär 17 timmar om dagen.
Och det är inte så lite egentligen.
Men vill ge dom större yta under den tiden... men har ingen möjlighet att köpa nå galler eller liknande, eftersom jag inte har pengar till det.
ÅH.. önskar jag var mer kreativ ibland.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback