ssssmsen är sluuuuutuututututuut

trala..
Har inte gratis sms, och he sug.
träffade inte illern när jag var hos camilla.
men det får väl bli nästa gång.
har dock maassa fina bilder... så det blir väl bildbomb senare.
ska till willys med Jenny om ett tag.
eller typ nu, fast jag måste kläää mig.
eller ja, klä mig bättre.

Oliver växer som en galning, han är fortfarande liten.. men han blir bara större och större, längre och längre :D
galet så lång han är när han står på bakbenen xD
Sawyer är myspys, och jag klippte deras klos igår.. Olivers hade jag klippt för ett tag sen redan, så det var inte mycket, tog bara bort litelite.
Sawyers klor klippte jag ganska mycket av, lite i taget, kunde ta bort ganska mycket faktiskt :D
aaja, nu ska jag gå och klä mig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback