she is some kind of angel.

Läs inte om ni inte orkar.
för det spelar ingen roll egentligen.
bara spontant skrivande som låter förbannat mycket som om jag söker er uppmärksamhet.
men ja..
tyck och tro som ni vill, för ni vet ändå inget.
okej, några gör, och tack till de personer i umeå, och tack till Tony som lyssnar på mig och hjälper mig.

Hur kan du tro att du vet hur det känns?
Hur kan du tro att du någonsin kan förstå?

Jag är inte den ni vill att jag ska vara, jag beter mig inte som ni vill att jag ska göra.
Jag är inte den som passar in.
Jag är inte den pojken ni vill att jag ska vara, Jag är inte den flickan ni önskar jag var.
En av de största drömmarna jag har haft hela mitt liv är att kunna få ta av min tröjan på sommaren utan att folk tittar.
Så jag är inte vad ni förväntar er.

Jag önskar att jag kunde få äta utan att vilja spy.
Jag önskar att jag kunde få sova lätt och rätt.
Jag önskar att jag vågade gå ut utan ångest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback