ojojojojojoj

jag hade så löjligt stor lust att kyssa dig idag, eller ja.. ikväll/inatt.
förstår inte varför jag hade så stor lust till det.
Jag borde inte ha det, jag får inte ha det för du är för liten egentligen.
Du är nog inte egentligen för liten, jag är bara rädd..
Rädd för att folk ska komma nära mig, rädd för att folk ska känna mig.
För 3½ år är inte så mycket.
oj, jag pratar som om jag är kär i dig, men det är jag inte..
Bara, attraherad av dig, jag råkar nog vara det ja..
fast jag har ganska lätt för det, lätt för att vara attraherad av folk.
För det finns andra, andra som jag är så sjukt attraherad av, andra som inte alls egentligen är min typ.
Och det förstår ja inte heller, jag skulle gissa att det är deras vis att röra sig på, deras sätt att vara på.
ja, så är det..
Nu låter det som jag blir attraherad av alla, nej.. så är det inte, jag menar att jag blir attraherad av vissa.
Riktigt jävla attraherad, så släpper jag inte heller det på länge.
Jag vill inte ha sex med varje tjej jag ser, jag kan tycka tjejer är snygga, men inte så att jag automatiskt vill ha sex med alla tjejer som finns.

Okej, jag spårar ur, jag behövde bara få det ur mig.
Nu ska jag fortsätta rita och se film
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback