is it over now?

Jag tänker på för mycket, alldeles för mycket.
Vill ha en ny blogg, en ny start, en vettigare blogg.
Men vill inte lämna snart två år bakom mig, känns hemskt.
känns trist.
Men vill ge allt en ny start, en ny början.

Och nuet, mitt tangentbort är konstigt.
för konstigt, vissa tangenter är sega, vilket gör det svårt att skriva.

På bussen hem från bion, eller när vi väntade på bussen.
Jag iaktog, lyssnade, såg, tänkte.
Jag tänker för mycket, människorna... är det slut nu?
Så som jag såg allt då är som jag ofta ser saker, alla bara gör, finns.
Dom vet inte vilken mening dom har, dom bara agerar för sekunden, inte brydda om vad som händer fem sekunder senare.
Vars leder allt?
hatar tankarna, behöver träffa sara.
Behöver prata med henne för hon är som jag i det.
tankar..
Kommentarer
Postat av: sara

Åh jag brukar tänka asmycket sådär när jag sitter på bussen! Och hur alla bara sitter, sitter, som helt döda, obrydda. Jag tycker det är obehagligt. Sen inser jag att jag nog gör samma sak själv, fast jag tänker ju. Lyssnar ofta på musik. Vad gör dom andra, som inte tänker på det här, eller har musik. Dom ser ut som zombies bara. Hjärndöda

2011-01-09 @ 18:14:33
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inom varje person finns en miljon tankar per sekund, knappast så att dom på bussen är "döda zombies", dom kanske bara tänker MER än just dig/er och är så inne i det så dom glömmer bort sig?

Eller så njuter dom bara av tystnaden för en sekund, innan alla tankar börjar igen, innan verkligen börjar igen.

Vi kan alla behöva en pause från verkligen ibland.

2011-01-10 @ 07:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback