for a break that would make it okay.

som jag jag trodde på dig.
som om du trodde på något?
minns du hur det var förut?
minns du när vi var små?
livet känns avlägset nu.
en gång levde jag, nu är den tiden slut.
jag ville, jag ville inte.
jag är rädd.
det är förvånandsvärt hur allt blir.
jag vill slåss mot tiden.
han tog mitt hopp.
och han tänker inte ge tillbaka det.
han är mitt kött och blod.
hon tog mig med storm.
mina fingrar trevar efter något jag inte längre kan få.
det var så bra dom där åren.
Nu är det över.
för allt tar slut och jag är inte vad jag vill
rädslan för människor är tillbaka.
reta mig, få mig upphetsad.
det får mig att känna mig levande.
jag vågar inte gå ut.
jag finns till mer än vad jag vet.
livet har gett mig mycket.
min uppväxt har format mig.
ni vet inte vad jag har gått igenom.
jag vet inte vad jag kommer gå igenom.
jag är inte så gammal som min ålder säger att jag ska vara.
ni ser mig på fel vis.
jag vågar inte berätta hur ni ska se mig.
om jag säger något spottar ni mig i ansiktet.
Ryggen vänder ni mot mig.
människorna i världen spelar ett spel.
de har en roll.
jag vill inte vara en del av det spelet.
jag vill skrika ut att dom gör det fel.
jag gör det fel.
som jag jag trodde på dig.


som jag har sagt förut, alla bilder är fotade av mig om jag inte anger något annat.
har säkert glömt på något bilder långt bak..
men så gör jag inte nu, nu skriver jag vem som fotat om det inte är jag som har fotat, då skriver jag inget.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback